5 darbai jūsų SEO specialistui, kuriuos jis turėjo atlikti dar vakar

seo paslaugos vilniujeKol nepaprašysite, tol niekas nieko nedarys. Ir nereikia skųstis, kad nusamdėte neprofesionalus – tiesiog užimti žmonės ir tiek. Kalbamės apie SEO specialistus, kuriuos kartais reikia paspausti ir priminti, kokius darbus reikia padaryti skubiau.

Jūsų nusamdyti SEO paslaugos tiekėjai žino didžiąją daugumą SEO triukų. Tik klausimas, ar viskas padaryta. Net jei ir rezultatai nėra prasti, reiktų tai išsiaiškinti, nes investicijos į SEO yra ilgalaikės ir jų grąža turi būti apčiuopiama ilgą laiką.

Ar jau pailginote Meta Aprašymus?

Meta Aprašymai dabar yra 320 simbolių ilgio. Buvo 156. Tai reikia išnaudoti tinkamai, nes kartais nebūtina būti pirmam paieškos rezultatų puslapyje, kad žmonės spaustų ant jūsų puslapio nuorodos. Reikia tik intriguojančios Meta Description, kuriuo turėtų pasirūpinti jūsų SEO specialistai.

Ar jūsų įmonės informacija yra pateikiama interaktyviose zonose?

Google informaciją apie įmonę pateikia ne tik tarp tų 10 paieškos rezultatų, bet ir interaktyvia forma. Ji vadinama „Snippet“. Neseniai atlikti tyrimai rodo, kad tai vienas iš efektyvesnių informacijos pateikimo būdų, nes žmonės mielai jais naudojasi.

snipetai

Lietuviškai snippetų yra kiek mažiau, nei angliškai, tačiau jų yra. Ar jūsų įmonės informacija tokiuose snipetuose atsiranda? Jei ne, tai puslapiui reikalingas specialus optimizavimas, kad jo informacija atsirastų įvairiuose laukeliuose su žemėlapiais ar kitokiomis formomis. Priminkite savo SEO specialistams apie Local Search – jie žinos, ką reikia daryti.

Kokia jūsų turinio strategija?

Paprašykite savo specialistų parengti nedidelį turinio strategijos pristatymą. Kam? Kad žinotumėte, kokį turinį jūsų vardu jie kuria ir platina. Dėl viso pikto, kad paskui nekiltų nesusipratimų, jei randate kokį kritišką straipsnį su nuoroda į jūsų puslapį. Rinkodaros specialistai kritiką gali išvystyti ir į skandalą, ir į pardavimus, todėl turinio strategijoje turėtų būti paaiškinta, ar leidžiatės į tokias avantiūras, ar nelabai.

Jei spyriosis, kad tai ne jų problema, paprašykite SEO turinio strategijos, kuria galėtumėte naudotis samdydami rašytojus patys ir rūpindamiesi SEO straipsnių rašymu ir talpinimu.

Ar naudojate Schema.org?

Paklauskite to savo SEO profesionalų. Jei atsakys, kad taip, pasiteiraukite, ar nereikia papildomos informacijos. Jei NE, tada klauskite „kodėl?“. Schema.org yra specialūs kodai, kurie yra matomi Google robotams ir nusako, kuo užsiima jūsų įmonė. Google dabar skaito nebe raktinius žodžius, o greičiau analizuoja tematiką. Jeigu esate leidinys įvairia tematika, Google tiesiog nebežino, kada jus rodyti, o kada ne. Taigi, Schema.org yra puikus būdas aprašyti puslapį taip, kaip to nori Google.

Kiek kainuotų suorganizuoti kokybišką nemokamą reklamą verslo kontaktų kataloguose?

Jūsų įmonė yra minima rekvizitai.lt, 118.lt, imones.lt, spec.lt ir kituose verslo kontaktų kataloguose automatiškai, kadangi jie iš VĮ „Registrų centras“ nusipirko informaciją apie naujai įsteigtas įmones ir ją patalpino viešai. Dauguma jų turi nuostabią funkciją – platus įmonės veiklos aprašymas. Jis talpinamas visiškai nemokamai. Tos įmonės, kurios turi išsamius aprašymus, beveik iš karto aukštai yra randamos paieškoje. Koks gi jums skirtumas, iš kur kreipiasi jūsų klientai – iš jūsų puslapio ar iš informacinio, kuriame rado jūsų kontaktus?

Pasiteiraukite, ar jūsų SEO kompanija apsiimtų koordinuoti šių puslapių priežiūrą. Kam gi to reikia? Palaukite, kol kas nors paliks neigiamą atsiliepimą kokiame skundų puslapyje. Tada šie puslapiai taps jūsų gelbėjimosi priemone…

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *