Patarimai, kaip sveikai maitintis kelionės metu

Kelionės metu sveikai maitintis kartais atrodo tiesiog neįmanoma. Kelionių agentūra „Kelionių panorama“ sudarė keletą mitybos patarimų keliaujant lėktuvu, automobiliu, ir jau esant kelionės tikslo vietoje. Vadovaujantis šiais paprastais patarimais ir pasiruošiant iš anksto, galite kuo lengviausiai mėgautis sveiko maisto pasirinkimu netgi pačios egzotiškiausios kelionės metu.

Maistas keliaujant

Pripildykite savo lagaminą

Paskutinis dalykas, kurį norėtumėte daryti vos atvykus į kelionės tikslo vietą – sveikų užkandžių pirkimas. Vietoj to, pasiruoškite nedidelių užkandžių maišelių, kuriuos lengvai galėtumėte įsimesti į savo paplūdimio krepšį. Laikykite visus maišelius kartu viename dideliame plastikiniame saugojimo krepšyje.

Keletas neblogų užkandžių pasirinkimų būtų džiovintų vaisių ir riešutų mišiniai, atskiri riešutų sviesto pakeliai, džiovinti lapinio kopūsto traškučiai, džiovintos kokoso riekelės, ir Jūsų mėgstama džiovinta mėsa.

Kai renkatės džiovintą mėsą, įsitikinkite, kad pasirinkote tą, kurioje nėra pridėta konservantų. Būkite išradingi, kad neatsibostų tas pats skonis, ir nereikėtų visą laiką skanauti džiovintos lašišos, vietoj jautienos, ir pan. Netgi skardinė sardinių, lašišos ar tuno gali tapti greitu sveiku maisto pasirinkimu, esant alkio „bėdoje“.

Kelionės lėktuvu metu

Būkite tikras, kad valgote sveiką, proteinų turintį maistą prieš pat savo skrydį. Taip galėsite atsisakyti pagundai suvalgyti greito maisto oro uoste, arba pasiimkite šiek tiek užkandžių su savimi į lėktuvą. Nedideli šaldomieji pakeliai yra puikus būdas išlaikyti šaltą maistą kelioms valandoms ir dažniausiai leidžiami įsinešti pro oro uosto apsaugą.

Paieškokite nedidelių maišelių maistui, kad neužimtų daug vietos lagamine. Kelionės metu rinkitės maistingą maistą, tokiu būdu Jums nereikės daug valgyti, kad pilnai užpildytumėte skrandį.

Daržovių lazdelės, sūrio kubeliai, avokado griežinėliai, šviežio kokoso griežinėliai ir kietai virtas kiaušinis yra lengvai valgomi be specialių įrankių. Lengviausiais pasirinkimas yra obuoliai ir bananai, tad lengvai galite pasigaminti puikų ir skanų užkandį iš šių vaisių ir riešutų sviesto.

Kelionės automobiliu

Įsigykite nedidelį šaltkrepšį, pripildykite jį įvairiais šviežiais vaisiais, daržovių lazdelėmis, kietai virtais kiaušiniais, vištienos ir avokado salotomis ir sumuštiniais.

Kai darote sumuštinius, rinkitės daigintą ar pilno grūdo duoną, arba susukite viską į salotos lapą bei patiekite be duonos. Ieškokite delikatesinės mėsos, kuri būtų be nitratų ir konservantų, pridėkite šiek tiek salotų lapų ir griežinėlį avokado, kaip sveikesnių riebalų pakaitalas vietoj majonezo.

Būkite tikras, kad visus pagardus (marinuotus agurkėlius, garstyčias, pomidorus, ir pan.) dėjote tarp baltymų turinčių griežinėlių, taip duona, ar salotos lapas, neįmirks ir neištiš.

Namuose daryti avižiniai sausainiai ar javainių juostelės, pagaminti su šiek tiek medaus ir džiovintais vaisiais bei riešutais, bus puikūs sveiki užkandžiai vaikams kelionės metu.

Jeigu pilant degalus užsimanėte ką nors nusipirkti, rinkitės daug baltymų turintį maistą, kaip saulėgrąžų sėklos, riešutai, vaisiai, riešutų juostelės, ar bananai.

Maistas restorana

Restorane

Žinoma, kad norėsite pasilepinti kelionės metu, tačiau mėgavimasis kiekvienu maistu gali pasunkinti grįžimą į įprastą sveiką rutiną. Restorano maistu galite papiktnaudžiauti vieną kartą per dieną, ar kas antra diena. Ir nesusigundykite nemokamai siūlomu duonos krepšeliu, kad neužpildytumėte vietos su tuščiomis kalorijomis prieš pagrindinį valgymą.

Rinkitės ant grotelių keptą, troškintą garuose, keptą ar virtą maistą, kad gautumėte reikiamai baltymų. Paprašykite šviežių arba garuose troškintų daržovių, o ne aliejuje keptų. Užsisakykite salotų su alyvuogių aliejumi ir šviežiomis citrinų sultimis.

Viešbutyje

Viešbučio maistas dažnai siūlo daug cukraus ir angliavandenių turintį maistą, tokį, kaip blyneliai ir apdoroti sausi pusryčiai. Rinkitės daug baltymų turinčius kiaušinius ir pridėkite daržovių prie savo omleto.

Ieškokite viešbučio su nedideliu šaldytuvėliu kambaryje, arba paprašykite, kad mini baras būtų ištuštintas iki Jums atvykstant, tad jį galėsite naudoti, kol būsite apsistoję. Pripildykite jį su greičiau gendančiais maisto produktais, tokiais, kaip šviežios daržovių lazdelės, uogos, organiškas jogurtas, kefyras, ir sūris.

Pasidarykite savo pačių avižinių dribsnių sausų pusryčių į plastikinį maišelį. Pridėkite avižinių dribsnių, kokoso drožlių, džiovintų vyšnių, migdolų lakštelių, ir kitų mėgstamų džiovintų vaisių ar riešutų. Tuomet tereiks tik užpilti šį mišinį vandeniu arba kokoso pienu iš vakaro, palaikyti per naktį šaldytuve, o ryte turėsite nuostabius sveikus pusryčius.

Rūpintis savimi turite ne tik namuose, bet ir per keliones. Kad išvengtumėte negalavimų kelionės metu, sveikai maitinkitės, stenkitės tinkamai pailsėti, bei nepamirškite keleto sveiko maitinimosi patarimų. Taip galėsite mėgautis savo atostogomis be jokių nenumatytų problemų.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *